En resa bak i tiden

det är vad jag önskar mig i julklapp.


Usch, jag är så himla trött. Det har varit en hemsk jävla helg (de som vet vet. Jag orkar inte berätta...).
Är helt slut i kroppen, huvudet och inte har jag kunnat äta på två dagar. Mysigt.

Idag löshoppades Lúkas, Svörður och Hrói. Haha Lúkas ägde ;) Han är så himla duktig. Hoppade helt själv, behövdes ingen drivning där inte.
Förrens efter en stund. Haha.
Ställde honom på baksidan av stallet för han ska in ikväll. Orkar inte gå i all denna lera. Stackars pålle att bo i den leran!!

I övermorgon är det julafton - JULAFTON! Kan ni fatta? Det gör inte jag i varje fall. Vad fan händer med all tid?! Den bara rusar iväg.

Imorgon ska jag.. sova. Nu väntar jag på min kinamat och sen ska jag övningsköra. Kanske. Vi får se.

Se, jag är för trött för att ens skriva.
MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi reser tillbaka till förra sommaren?

2008-12-24 @ 04:08:32
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0