Lajf sakkkks.

Ja.. Det känns så. Detta eviga jävla tjat om att jag är dum i huvudet, egoistisk, japp - allt är mitt fel fastän det från början inte alls var så. Jag har inte valt att födas så tyvärr, jag tänker inte ta skulden.
1½ år kvar, sen ska jag fan härifrån. Jävla skitställe det är vad det är. Är så jävla trött på det här. Punkt.

Lúkas bakben knakade till idag, :-|
Men det är nog ingen fara, han var inte direkt halt efteråt och verkade tycka att det var skönt. Dock så står han inne över natten (blåste ganska duktigt när vi åkte ifrån stallet).

Just nu är jag så jäkla konstig. Jag typ.. grinar för ingenting. Det räcker med lite, så får jag ett sju jävla utbrott och blir så arg att jag grinar! Vad är det här för skit? Jag som A L D R I G grinar. SUCK

Imorgon blir det iaf jullov, och då tänker jag använda 2½ sköna, för korta, veckor att vila upp mig på. Känner mig lite trött på livet just nu.. och.. vad fan ska man hitta på under nyår?
Suck. Jag är trött på dehär u know. B L Ä.

"Här har du något du kan mata, din gamla skata". In your face.

Utan hästarna skulle jag A L D R I G orka.

Tack för mig. Deprimerande, men ärligt, inlägg.
Frida - trött

Kommentarer
Postat av: Tessan

Förlåt frida...men..du har nog kommit in i ngt s heter klimakteriet. haha! Nä skämt å sido! haru damp så är det bara att komma till köping för ett tag:)

2008-12-19 @ 00:34:06
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0