Reservhjärnan på plats?

Hm. Jag är fruktansvärt trött och det känns som om att det hänger tyngder i mina ögonlock. JOBBIGT hörrni.
Jobbar med Richard Avedon på foton och det går inte direkt bra, ingen vill vara modell till våra bilder. Wonder why...

På kvällarna loggar Tessan alltid in (23.29 eller 23.15) och då blir jag jätteglad över att äntligen få prata med människan ;-)
Så jag sitter kvar tills kanske kvart över 12 = Trött Frida på morgonen. Men whatever, det är ju Tessan :-)

Om 3 dagar får jag jullov!! Kan ni förstå det? Fyfane vad skönt. Känns som om det behövs. Men otroligt nog är jag inte direkt skoltrött (hur geeky det än låter) utan det är faktiskt ganska... kul? i skolan.

Mitt huvud dunkar som en annan gong-gong trumma och jag räknar ner minutrarna tills jag slutar (40!!).
När jag kommer hem ska jag dyka ner under täcket i en timme innan dagens hästarbete börjar.
Idag ska jag jobba med Svörður och Lúkas. Lúkas ska tömköras och Svörður.. jaa.. vad ska jag hitta på med honom?
Vet inte riktigt än men vi får se! Hittar nog på nåt skoj snart.

DESSUTOM!!! Det är ju faktiskt bara 8 dagar kvar till Jul :-D Wiie! Älska julafton.

Skriver kanske mer sen. Rörigt, trökigt och trött inlägg. Men whatever ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

You smelly one!!!



Haha, har länkat din blogg nu snor unge så du får se till att blogga mera!

2008-12-17 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0