Som om att vända 90 grader bakåt.

Haha, det var den första tanken som kom upp.


Idag vaknade jag halv 9 av att jag hade en konstig, äcklig dröm. Först var jag Aladdin (ööh?!) och sen blev jag helt plötsligt mig själv.
Var ute med 4 pers i skogen och gick, helt plötsligt ser vi en naken människa spetsad på ett träd, helt oljig och ansiktet var helt förvridet. Vi stannar upp och kollar oss omkring, solen skiner, fåglar snattrar, lukten av sommar slår emot en och helt plötsligt ser vi massor med fler spetsade, nakna människor. Jag bara visste att de hade blivit obducerade medans de levde.
Vi hör något knaka bakom oss och en i gruppen säger "SPRING FÖR LIVET"
Vi sprang som idioter (gissa vem som var segast... Suck.) och helt plötsligt bestämmer sig en tjej. Hon hade blont hår, blåa ögon och rosa kläder (hahahaha), hon säger "Jag vill ändå inte tillbaka till Jönköping. Jag offrar mig. SPRING!!" så drar hon iväg medans vi springer som idioter igen.
Allt var lugnt - ett tag. Helt plötsligt kommer mördaren igen men vi lyckas ta oss ut ur skogen. Springer till stallet (ööh) och jag sätter på mig den där osynlighetsmanteln de har i Harry Potter (LOL). Där under sitter jag, i Lúkas box, medans mördaren (en tjej, blond även här! Hahaha) kommer in. Hon ställer sig i boxen och kollar rätt in i mina ögon.
Hon såg tydligen mig under manteln iaf.
Sedan log hon ett elakt flin och jag vaknade med ett ryck. Ensam hemma. Fyfan.

Idag var det avslutning på Aros Kongresscenter. Det var.. kul! Haha. Massor med elever som sjöng, en i våran klass (Ellinor) sjöng och hon var riktigt, riktigt duktig :-)
Kanongod mat (efterrätt = Bananglass. Överraskande gott!!)

Efter skolan åkte jag till mormor och gick ut med vovven. Sen satte jag igång att nostalgia lite grand med Salve. Haha, det är 1997s sommarlovsmorgon! Skitroligt ju!
Moster min hade beställningar på smörgåstårtor så hon passade på att göra kvällsmat med sådana också (MUUUMMA!!) och jag blev svinmätt.
Efter det var det dags att röra på sig så jag körde till stallet, red Börkur. Det gick.. inte så bra. Vi bråkade en hel del (han skulle träna grisepass ansåg han). :-)
Lúkas, Svörður, Glampi och Hrói fick springa lösa i paddocken. Jävlar i helvete vilken jääääääkla trav Svörre har alltså.
Åååh! Jävlar anåda.. Har nog ALDRIG sett sådant sväv någon gång. Aldrig. Han bara dansade fram på långsidorna efter diverse bockningar. Såååå fin :-)
Ska knäppa kort senast nästa helg. Wooah!!
Lúkas sprang lite för sig själv på bogarna bitvis men alla herrar jobbade dock med magen, kanonduktiga allihopa!
Lucky Luke, min bara min ;-)

Imorgon ska Sussi och jag jobba tillsammans med Svörre, hon ska rida tror jag. Sen får vi se om jag också ska sitta på honom. Beror på hur spänd han är (haha, och hur mycket lust jag har att riskera diverse frakturer om jag flyger av ;-) Skämt åt sido, beror också på om jag känner mig minsta nervös.)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är jag som var mördaren xS

2008-12-21 @ 06:59:29
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0