Here we go again.

Haha. Det här blir väl en 3 månaders blogg.. Uppdateras varje 3dje månad. Suck. SKA komma igång. jag lovar!
Ska spejsa upp den här bloggen lite grand också! Den ska bli skitsnygg och jättebäst.

Jag har varit sjuk nu i en veckas tid, och det vill inte släppa! Jag blir galen. Har nog haft influensa. Gått ner 2 kg.
Alltid positivt. Eller?

Lúkas har tappat sin tölt igen.. Suck. Har tränat för mycket trav. men nu travar pålle iaf på volter och i åttor. Då är det bara dags att slänga på bootsen och börja töltträna. Han vill gärna passa, tror han är spänd. Blir oftast så när vi lägger ner tölten ett tag. Släpper dock såfort vi rider lektion.

Rider var 3dje vecka för Cathrine Gustavsson och det är verkligen skitkul!! Går framåt.
Snart börjar även varannan vecka för Nina Whalström, vilket jag längtar till.

Jag har fått ridit Korp från Norrhamra sen i fredags. Jannickes tävlingshäst. En sjukt rolig pålle att rida och snygg på köpet :)
DOCK blir det så att jag skjuter snutt åt sidan och fokuserar mest på Korpen vilket inte är så bra.. Ska skärpa till mig. Idag blir det nog stenhård träning för Lúkas. Lilla plutten. Skulle vilka helraka och slänga in honom på box, men alla boxplatser är upptagna nu. Grr. :(

Nåväl.. Jag har jobbat med ett svenskaarbete sen 11 imorse, och jag är helt slut i huvudet nu. Därför sitter jag här och beklagar mig ;)

Jag tvivlar på att någon läser den här bloggen ,men det är kul för mig själv att läsa om kanske ett år och se vad jag gjort, gör och vad som blivit bättre/sämre..

JUSTJA!!!! Lúkas och jag är anmälda till Lätta vår (sleipnir) 2? Maj! Wiie! Och så är vi anmälda till Eidfaxi Vår den 10-11 maj. Längtar jättemycket nu. Nej nu ska vi börja hårdträna lilla pållen. Han är bäst!

/Frida
image2
Sådär är han rakad just nu. Rakade tidigare hela bogen också, men det har vuxit ut. Jag tycker han rä ganska tjusig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0