Jag är inte rädd, jag kan flyga.

Tänk om man kunde säga så, jag är livrädd för att flyga och är för tillfället duktigt nervös., :-| Kan inte sitta still, snart exploderar min mage tror jag. Kroppen ryser bara jag tänker på de tunna plastrutorna som håller ute den apkalla och icke-andningsbara luften där ute. Jag ryser av tanken att det här kanske är det allra sista ni någonsin får höra från mig.
Ja, jag har dödsångest.

Igår badade jag Lúkas med galltvål och smörjde med probolja sen. Vi myste och hade allmänt trevligt :-) Mamma har fått information hur hon ska göra och vad man absolut inte får göra. ;-)

Nu börjar jag få redigt bråttom om jag ska hinna med att packa iordning också..

Om jag dör vill jag att Lúkas ska hamna hos Emilia Kullgren, där han stannar tills han dör. Varesig Milla vill eller inte!! :-)

Vi hörs.
Over and out,
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0