206 ben har vi allihop, ändå springer jag så långsamt.

VEM ÄR BÄST DÅ? Joo, jag!! Äntligen fick jag det trådlösa internet att fungera :-)

Hm. Idag skulle jag ta av Loket täcket i hagen. Brukat alltid gå bra. Men nej, inte idag.. Han blev rädd för någonting och stack iväg med täcket hängandes runt halsen, ner på bogen och ner på benen. Magplattan gjorde så han trasslade in sig i denne och han hade panik runt i hagen. :-(
Jag i halvpanik sprang runt bakom och försökte få honom att lugna sig, tillslut (efter en evighet!!) stannade han och jag kunde gå fram och lugna honom. Tog det luuugnt och försiktigt. Tillslut fick jag av hela skiten och lyckades lugna pållen.. Då fick han nåt ryck igen och sprang runt hagen och drev på Hrói!! Grrrrr.
Fick tag på Lúkas, slängde på ett regntäcke och sen vare bara försöka få tag på Hrói. Tog ett bra tag men se - tillslut gick det!!

Sen åkte vi till den där Övningskörar kursen man tydligen måste gå. Knepiga människor där, en som kommenterade nästintill allt och var allmänt dryg. Suck. 3 timmar med massa dåliga skämt.. Phew. Nu äre över dock!

Jag är skittrött nu och måste plugga. Har 2 prov imorgon och förstår inte vad jag ska plugga..

Over and out ;-)
/Frajda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0