Hjärnan knakar och det gör mina ben också.

Loket blev lycklig, jag släppte ut honom i hagen igen.
Det var SKITLERIGT!!! i den hagen han gick i och han såg lite lätt ledsen ut. Vi diskuterade lite och insåg att Hróis sår ser grymt bra ut fastän han inte varit isolerad = Lúkas fick komma in i flocken.
Han bockade och sprang runt ( Jag sprang efter och tittade ifall han åt smörblommor. Icke sa nicke, han åt klöver och sånt runt om smörblommorna)

Jag har fått 3 nya problem:

Problem 1 - Har universum någon form?

~Milli~ säger:För att om vi skulle säga att universum vore format som en stjärna ... finns det väggar då? Så om man kommer med ett rymdskepp till slutet av den där stjärnan... krockar man då? Dem säger ju att universum är evighetsstort... men någonstans måste det ju ta slut

Problem 2 - Vad är egentligen färgblindhet?
Jag kanske ser min värld i såkallat svart/vitt medans det kanske är gul/rosa men jag tror att det är svartvitt..

Problem 3 - Tänk om allt inte finns?
Att om jag vänder mig om så finns du egentligen inte där? Det är bara illusioner alltihopa. :O

Näe. Nu ska jag sluta tänka for a while. :-)
Ska avsluta med det enda jag tänker på när jag hör folk: LÖJLIGT!!
Eller ja, LÖJLIGA det är vad ni är!

Suck :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag säger ju det, hästar äter inte smörblommor!

2008-05-19 @ 14:41:47
URL: http://www.elinnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0