Näe, nu tar jag sommarlov.

JAJAMENSAN DET GÖR JAG!! Idag är det sista DAGEN FÖR MIG I SKOLAN!! Sen får jag sommarlov 10 veckor (kanske 12, jag har ingen aning) Wiiie!!

Idag ska jag ut och skritta lite i skogen med Loket tror jag. Camilla sitter här och snokar på vad jag skrivert och gör, jag är en väldigt intressant person.

Jag har en ny teori;
Vad är älgens horn gjorda av? Hornceller? Näe, inte riktigt va. Men om horncellerna tar slut vad händer då? Hm.. Varför stångas Älgar? De är så dumma. De påminner lite om Lingan faktiskt :-)
Liten hjärna, knäpp, bor i skogen och tycker om att slåss. Äter honung och bär.

Haha nyss ringde det på min mobil - det var min mentor Erik som ringde. Haha, pinsamt. Jag förstog ingenting.
Dessutom ville han inte sluta prata - det ville jag ;-) Och inte vet jag hur han fått tag på mitt nummer :-S
Haha. Jaja, våran skola är lite special.

NÄE.. Nu orkar jag inte mer.
Over and outtttt
Frajda yo.

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0