Nedräkningen har börjat!!

Jajamensan det har den!! Om 14 dagar och 5 h så är jag påväg till Island! Hjälp så läskigt, men ändå så sjukt kul :D
Nu ska jag leta vart Valshamri ligger också.. Hm.. Undrar vart. Jag hade ju det på datorn förut, :S MEN såklart att det försvinner. När jag tänker efter så var det faktiskt på stora datorn..

Elin är inte här idag heller (nörd ;)) och jag sitter här själv med Sofia.. Uha, det bådar inte gott för Camilla sen :)
Muahaha, nej men seriöst. Idag ska vi vara seriösa. Eller var det på onsdag?

Igår snackade jag med Tessan igen, det var ett tag sen ju!! :-) Mitt moraliska stöd ;) Asgrymt. TessPest :) Wiie!

Delar av mitt hår är jätteblont i solen :S Skumt. Ser lite hej kom och hjälp mig ut. Ska färga om det till mörkbrunt igen. Najs.
Påtal om hår - jag hade en skitskum dröm inatt. Jag var hos en frisör som var "expert" enligt honom själv. Han skulle blondera mitt hår men gjorde bara halva typ. Underhåret var plommon lila och slingat blont + lugg blond.
Hm.. Egentligen var det ganska snyggt ;) Men jag hade lite lätt panik, skulle pröjsa 1500 spänn för det! Hade 200 på kortet, fick låna av en av mina gamla (ja, från lekis-6an) kompisars mamma och skulle betala tillbaka om 2 månader (dvs i juli). Hm..?

Nu ska jag kolla WF och sen ska jag leta efter någonting att titta på på Youtube.
Tjingeling


image9
Lúkas fick låna Drejjans och min rosett. Är han inte najs i grönt? Vi satsar på grönt i år!! ;-)

Kommentarer
Postat av: sofia

Tur att jag är här då :E

2008-05-19 @ 12:08:36
URL: http://sofialing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0