Skolkare och trökmånsar.. :-)

Sitter i skolan och väntar på att Programhanteringen börjat. Sofia och Elin skolkar så Camilla och jag är utelämnade till vårat öde.. :-(
Moahaha.

Idag skulle veterinären komma ut och ta nya prover på Loket ju, så jag ska snart sätta på mobilen.. Har jättedåligt batteri (hurra frida.. Grattis) suck.
Om ca 1½ vecka går Sleipnirs Lätta Vår av stapeln, men jag är avanmäld pga blåsorna och även om det inte är smitta så är jag inställd på det.. Stackars Lúkas får aldrig tävla!
Varför känns det som om det inte är meningen att jag ska tävla i år?

Nästa vecka ska vi tydligen ha prov i programhantering (hur fan man nu har det?) så den här lektionen ska jag plugga tänkte jag. Men det är inte lätt när man är dö trött. Somnade 23.30 igår och ja, det brukar inte vara några problem att vara vaken dagen efter men nu.. :-|
Baah!

Nej. Jag ska vara lite social nu och inte skriva mina tankar utan säga dem. :-D
Tills vidare får ni ännu en bild på Lúkas (Det kommer bli mååååååååååååååååånga :-])

"Världens guld varken klirrar eller glittrar,
Det glänser i solen och gnäggar i mörkret"

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0