Tunga dagar

I måndags var jag och Vidalin uppe i Haninge och tävlade. Vi kom hem med en blågul rosett med poängen 5.37 och en grön med poängen 4.3! :) JÄTTENÖJD.
Tack erika för att jag fick låna honom!!

Igår hände det tragiska att finaste Hrói fick vandra vidare till Valhall och springa på ängarna med Sleipner och såklart "min" Kolbeinn! Vila i frid gamle man <3

Idag ska jag ut och pussa på mitt Lok. Ska sitta med honom LÄNGE tänkte jag. Mitt hjärta..
Igår kramade jag om honom, grät och berättade hur mycket jag älskar honom. Man får sig en tankeställare när hästarna går bort.. Mitt Lok, han ska leva tills han blir 37.. MINST!

Jag är bara helt slut efter de här dagarna, så gymmade vi idag på idrotten. Tog inte i alls mycket, kroppen säger bara ifrån.
Är helt slut, försökte pigga upp mig med en kaffe men det höll inte i sig länge inte. Nänä. Suck.

Snacka om att jag är omotiverad över att blogga...

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Tack:D Vad kul att du bott på samma!Hoppas vi också får det lika bra då:)

2009-04-16 @ 19:59:02
URL: http://malinvz.blogg.se/
Postat av: Milli

Hej Frida.



Verkligen jättetråkigt det här med Hroí. Ge Madde en bamsekram från mig <3



Men jättekul med tävlingen dock :). Keep the good work up eller hur man nu ska säga :)

2009-04-17 @ 18:05:39
Postat av: Carro

Kul att hitta en häst blogg. Älskar att hitta sådana, finns inte allt för många. =)

Lägger till dig på bloglovin, lägg gärna till mig också. (fast att det inte är en hästblogg) =P

2009-04-20 @ 17:24:16
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0