VARNING ALLA HÄSTMÄNNISKOR

Fick nyss ett VÄLDIGT tråkigt mail på facebook!!!!

"Hej hej!
Jag tänkte bara berätta för er alla att vi har råkat ut för sjuka människor i vårat stall på eke i dingtuna. Tre av fyra ston är skurna av någon med vasst föremål i hagen varav en så djupt så att hon är sydd. Det stoet som blivit sydd har även blödningar längs slid väggen i slidan. Med detta mail vill jag bara varna er alla här på facebook som jag vet har häst i eller i närheten av Västerås. Händelsen är polisanmäld och polisen sa till oss att vi skulle sprida detta vidare så fort vi kunde. Därför ber jag nu er att skriva eller på något sätt höra av er till alla dom som ni vet har häst i Västerås med omnejd.
//
Michis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0