Äckliga gubbar.

Ibland, när jag har sovmorgon speciellt, är jag väldigt irriterad när jag vaknar.
Speciellt (fult ord förresten!) när man väcks 7.15 på morgonen - av att äckliga grannar skriker "MORNING MORNING!!"
Visade sig dock att jag skulle ha morgonen i stallet så jag knallade upp, men de stackarna fick nog en miljon förbannelser ;-)

Har pussat på Lúkas, Fylkir och Skuggi. Skuggi hade tydligen varit på rymmen på morgonen !
Jag är TVÄRSÄKER på att jag låste hans dörr, så jag har ingen aning om hur han kom ut. Eller jo, en svag.
Han gick iaf runt i stallgången och hade stått och kikat ut mot baksidan. Haha, underbara !
Fylkir är världens bästa Fylkir och Lúkas ser pigg och glad ut så jag är jättenöjd.

Nu ska jag lägga mig och läsa bok tror jag, eller så sussar jag ett par timmar.
Tjingeling !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0