Are you listening to a single word I say?

Jamen tjeeena.

Idag har jag typ smält bort, vaknade av att jag var helt assvettig.
Blev upp, ta en dusch och ja, allmänt fräscha upp sig.
Mormor bjöd på kvällsmat så vi åkte diiiit. GOTT.
Bidde åka till stallet runt 19. Pysslade om Lúkas och bestämde mig för att jobba med honom.
Sen.. blev det inte så. Smörjde in honom och pepprade med flugspray, flughuva och så fick han sina alger.
Red Fylkir en sväng och det gick sjukt bra!! Vi tränade lågform i tölten, bitvis jobbade han riktigt bra.
MEN JOBBIGT VARE sa han, så det blev mycket pauser. Avslutade med en lång avskrittning, bus i paddocken (springer man så springer han efter! ;)) och så stretching <-- Något som inte är så populärt !

Släppte ut dem på baksidan (det blåste där, och knappt några insekter!!) så Loket kunde gå utan sitt täcke.
Han såg helnöjd ut, nu har jag dock lite ångest. Imorgon kommer de ha kardborrar i hela skallen..

Imorgon ska bara Skuggi ridas, blir vila för de andra. Eller kanske tömkörning för mitt Lok. Vi får se :)


En gång förra sommaren, inte populärt att bada!
Nu är han dock tacksam när slangen kommer ut
i denna jääääkla värme..!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Rubriken inspirerad utav wordplay?:)

2009-08-10 @ 09:58:34
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har så rätt! :)

2009-08-10 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0