En fet vattenblåsa

Shit, jag gick ju i mina mindre bra skor i söndags och jag fick världens blåsa på stortån + skavsår här och var.
Jag har tömt den jäkeln mer än en gång men den fyller sig på en gång igen! Grrr, din jäkel.


Vad har jag gjort mer idag än att tömma den äckliga blåsan? Jo, jag har gått upp tidigt - närmare bestämt 8.00.
Hopplade runt och packade det allra allra sista, upptäckte att mitt hår är.. öh.. som Einsteins så det var bara locka det (synd, det sliter så mycket) så det har jag hållt på med i drygt 1 timme och 15 minuter, hårsprayen som luktar hallon tog slut men det spelar ingen större roll för det räckte tillräckligt länge iaf.

Har klätt på mig nu och det bidde jeans, en långärmad brun tröja (jätteskön!) och så oxnö-tröjan på det.
DET BLIR JU SUVERÄÄÄÄNT ASSÅ.

Jag måste erkänna (som det kanske syns genom vad jag skriver) att jag är skitnervös, jag är ju livrädd för att flyga..!!
Men det går förhoppningsvis bra. I år går hästarna till mamma (som börjar bli en jäkel på att ta hand om dem/rida ;-)) ifall det händer någonting. Usch, meeen.. Det göre ju inte :-)

Om 37 minuter åker vi, jag kommer hålla er uppdaterade här och på Facebook så håll koll ;-)

Puss, kram och allt det där.
Frida


Fina Fylkir !!

Kommentarer
Postat av: Milli

Ha det så kuuul! :D

2009-08-20 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0