Ett blogginlägg.

Känns som om det var år och dag jag skrev sist, så visade det sig att det var igår. Surt!

Jag är vaaansinnigt trött, inte bara fysiskt men i huvudet också.
Och på jobbiga människor som inte ger en andrum. Och jobbiga människor överlag.
Fast sådana är jag alltid trött på.

Jag HAR ögon att se med, puckon.


Hm.. Vad mer?
Idag har det egentligen varit en helt värdelööös dag. Åkte till skolan bara för att få åka hem igen.
Det var nämnligen ingen lektion. ASKUL. FINT.
Sprang på H&M och kom hem med 2 tröjor. BRA FINT.
Åkta ut till mina kära hästar på mams lunch och nu ska vi dit igen snart. FINFINT.

Har legat och läst heeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen och ska börja på bok nummer 3.
Jo, jag pratar givetvis om böckerna skrivna av Stephanie Meyer - Twilight-serien! Sanslöst bra om jag ska vara ärlig.
Men man blir bra seg av att läsa faktiskt. Segt sa grisen och tog ännu en kola.

Nä, nu ska jag skaffa mig ett liv igen ;-)
TJINGELING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0