Fy, usch, blä, nej!

Usch, här sitter jag i NATTLINNE klockan 17.10..
Har gjort absolut ingenting idag, dock har jag sovit tills 10 och halvsovit tills runt 12.
(DVS jag har hostat ut lungorna genom munnen, mysigt värre nog)

Vad annars? Jo.. Jag värmde frysmat (...) och så har jag sett på HEM TILL MIDGÅRD. HAHA, gud så rolig dag ;)

Huvudet snurrar, men jag ska tamefan ta mig en ridtur iaf ;)
Har superbra övningar för att stärka bakbenen, ska prova med både Skuggi och Fylkir idag!!


En liten tjockis
Men ibland får man slappa??!

Tänk om man hade egen gård, då hade allt varit klart för idag och jag hade inte skitit i hela dagen :-O
Näe det får bli ändring på det ;)

Nu ska jag rycka upp mig och ladda kameran. Sen blire ut till hästarna!!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0