I'm in chock!

NÄHÄ, nu VAR det inte halsfluss iaf. NÄÄÄÄHÄ. Det blir till att gurgla saltvatten varje kväll. Bye bye bakterier.
Sådär mysigt med grönt slem som kommer upp hela tiden ;)
Men hjälp, när jag kom dit så skulle jag parkera mig vid provtagningen hos FLM, hon skulle ta halsprov.
Hon proppade ner en tops i halsen på mig - vilket gjorde att jag fick kraftiga kväljningar o kände att det gröna slemmet blandade sig med soppa (som är det enda jag kan svälja för tillfället), jag försökte för all min kraft i världen stänga min mun innan det kom upp som en grön/brun blandning över den dryga finlandssvenska-provtagaren. Slutade med att jag stängde igen munnen och hulkade iväg.  USCH säger jag :)


Något som fick mig i chock var att - MAMMA ska ut och RIDA ikväll. Jamen hoppsan hejsan, nu är hon igång!
SKITCOOLT ju. Hon ska ut en sväng med "tanterna" och jag.. jaa, jag o pappa ska släppa mina 3 i paddocken.
För jag är ju SJUK. Får inte rida då.. (hehehehe.. bidde barbackaritt i grimma o grimskaft genom hagen igår)
Idag ska som sagt pappa med mig ut, det brukar bli bra.


Just nu sitter jag och skrattar åt Ritas flödesschema över hur vi pratar (mamma och jag) med hästarna, så att hon hänger med ;)
Näe. Nu ska jag snyyyyta mig igen. Smaka?


En annan grön slemmig sak? ;) HAHAHAHA! Vad rolig jag är..!

TJIIIING
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0