In-me-rej'

En rolig grej, som jag nyss blev påmind om.
Ebba och jag gick runt i leeeera på SM. Vi gick in i ett tält både en och två och tre och fyra gånger, bara för att ta en runda RUNT alla saker.. (HAHAHA)
När vi för 5e gången ska in så "bråkar" vi om vem som ska gå in först, Ebba bestämmer sig för att skicka in mig först - för det är ju pinsamt att komma in igen ;)
Hon öppnar tältduken och väser "IN MED DIG!!", där sitter han som "äger" butiken och tittar förvirrande.
Jag viker mig av gapskratt och sen får Ebba höra det resten av dagen!! MUAHHA


Idag åkte jag till stallet (efter att ha knarkat Ipren och kudden) och longerade Skuggi + Fylkir i koralen.
De sprang som idioter och hade askul. :) Jobba över bommar och sånt.
Imorgon tänkte jag att de ska få springa alla 3 i paddocken, jag är ju sjuuuk!! Orkar verkligen inte rida.
Har ju halsfluss ev, men vi får se vad herr doktor säger imöra.

Det är allt jag kan komma på nu, måste springa efter snorpapper!!
Tjing


Ja, hur kan man vara utan dem..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0