Ipren smakar göttans..

Jag är SJUK. BLÄÄÄ vad jobbigt det är. Halsen värker, jag svettas/fryser om vartannat, hostar som en gris och är heltäppt i näsan.
Jag kan nästan garantera att jag fått fågel eller svininfluensan, det skulle vara så typiskt.
Alltid jag ;)

Idag åkte jag iväg med Fylkir till Carro o Tessan, vi red ut en sväng och det gillade han skarpt.
Så pass att han drog en repa med Ernir :P Jaja, håll i sig bara !
Gick superbra att lasta, han knallade in nästan direkt. Lite tvekan på rampen bara sen så..
Åkte hem, provade min sadel på Skuggi (Yes yes yes, den passade!) och så red jag. YES YES YES han töltade nästan ett helt varv klockrent !!!

Åkte iväg o käkade hos Mari. Grillat, mums!! Blev blåbärspaj till efterrätt, MUMS!!
Jaaaahapp. Det var nog allt :)

Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0