Mina underbara hästar!!

Alltså jag har nog fått världens bästa hästar, nog för att alla hästägare tycker så - men det är nog så! ;)
Lúkas och jag har stått och myst idag bara. Underbara hästen! Han bara står där med huvudet i armarna.
Fylkir blev riden, han var sur och seg idag. Ville inte alls, så efter en liten stund började han samarbeta och då fick det räcka. In i boxen, pussa lite på och så fick han såklart sin krafft! :)
Skuggi var huuuur duktig som helst, red barbacka (mysigt med den mjuka pälsen han suttit :-D) och hade INGENTING i handen. Hästen töltade KLOCKRENT, med huvudet heelt stilla, ett varv (från skritten) och jag bara strålade !
Jobbade lång och låg i trav + galopp och i höger varv tycker han att det är superjobbigt. Lika som Fylkir tycker vänster varv är jobbigt. Men det är bra, de väger upp varandra ;-)


Nu sitter jag här, hostar som fan och ska snart fortsätta kolla på True Blood. Hur pinsamt som helst, men jag måste erkänna - jag är fast..

Nu känner jag lukten av mat, jag har inte ätit någonting idag så magen kurrar.
Vi hörs!!
Frida

Skuggi från Lugnadal
Världens bästa Skuggi, förhoppningsvis min inom snar framtid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0