Segladdad potatis

Har varit vaken sen 9.30 idag, somnade runt 2 inatt. Var inte ens trött, satt och kollade True Blood på datorn.
Det var.. Skumt! Men alla säger att det är sååååå braaaa.. Så ja, här sitter jag igen och försöker fatta vad som är så bra med serien :)
Sex och vampyrer, kortfattat. Suck, näe jag stänger ner snart tror jag.

Har inte gjort så mycket mer, har nyss slängt i mig 2 IPREN, det spänner över heeeela ansiktet, huvudet dunkar, jag hostar grönt slem (muums ;)) och ja, det är sååå synd om mig.

Ikväll tänkte jag rida båda ridhästarna faktiskt. Lúkas ska få stå idag igen, jag ORKAR inte.
Fylkir ska få bara skrittarbetas, bli mjuk. Skuggi också för vi ska till banan imorgon, känns som om jag måste rida igenom honom innan :-) Blir nog en barbackatur !!

Igår fick de springa lösa i paddocken alla 3, Lúkas SKULLE vara först. Fick han inte det började han bita den som la sig före (oftast Fylkir) och så la han sig i grisepass... CHAARMIGT, speciellt på en fet häst ;)
Fylkir gillar inte Skuggi alls, så han prejade ut honom både en och två och tre gånger. Men bjöd på riktigt bra trav bitvis :)
OCH GALOPPEN på alla var riktigt bra. Lúkas använder baken, Fylkir länger stegen och ja Skuggi.. Han är något extra!
Superkul att se. De var måttligt trötta sen - och supersvettiga :O (Dålig kondis?!?)
`
Mamma red ju igår, som jag skrev i "I'm in chock!". Det hade gått jättebra och de ("tanterna") frågade om hon hade tjuvtränat i smyg ;) Så nu så, nu ska mamma o jag börja rida ihop!! (Shit, undrar hur lång tid det tar innan vi bråkar..)

Näe, nu ska jag se om den här jäkla serien laddat klart, jag ger mig inte förrens avsnittet är slut. (17 minuter kvar)

JUSTJA, Fylkir, Skuggi o jag har bokat lektion.. TIHI!


Den finaste av alla, som har hjälpt mig att komma längre än många andra.
Inte poängmässigt, men på så många andra sett.

TJIIING
FRIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0