SVETTEN LACKAR

Näe, inte direkt för jag har faktiskt duschat.

Mathilda gjorde så jag fick tummen ur arslet imorse och klev upp och hon kom förbi en stund. Alltid trevligt!

Men förövrigt idag HAR jag svettats, höhö. Cyklade först till cykelringen på en cykel med platta däck, cyklade sedan tillsammans med Bettan och Madde till stallet (tar drygt 45-50 minuter).
Tog in mitt Lok och pussade på honom, smörjde och fixade med hans sår, pussade lite till och spånade Skuggis box!
Släppte ut min lilla pålle, pussade på mina andra två och sen cyklade vi hem igen.
Drog även förbi Granngården och köpte diverse, sedan hemåt.
Paps stod och lagade mat (MUMS!), åt, skrattade och sen var det bara iväg till stallet igen.

Hästarna fick vila idag, men de fick komma in alla 3. Satte upp boxstoppen hos både Lok och Fylkir och de älskade det.
Stod och kikade ut, tiggde lite godis (;-)) och stannade i boxen!
Skuggi har dessvärre ingen än - men han ska få en imorgon var tanken :-)
Ska nämnligen cykla iväg imorgon och köpa lite billiga saker (höhöhö, pengar bränner i fickan ibland)..

Loket går förövrigt UTAN täcke nu, han klarar det utmärkt. Det är inte alls mycket mygg/knott på baksidan - det blåser bra där.

Nu sitter jag här, skrattar med mamma och lyssnar/kollar på vad hon håller på med.
Men nu ska jag nog.. Kolla något
Tjiiing


Svörður och Lúkas vid deras första möte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0