That's about it

Då var det såhär då, att jag inte alls behövde stressa. Mamma och jag har lite kommunikationsproblem ibland och den här gången var det så. 11.06 stog de på baksidan, INTE 10.30.
Jaha. Så var det med det.

Åkte ut till mina små och de fick puss på mulen, kameran är i hallen så jag orkar inte ladda in bilder, de fick lite mat och ännu mera pussar. Sen blev det lite tidspress (trodde jag igen) så vi åkte ganska snart.
Dock hann mamma mocka boxarna medans jag packade för imorgon.

Åkte iväg till Sura och var barnvakt till Elin. Vi hittade på massa tok ett tag   
Sen hamnade vi (läs jag ;-)) framför Wii Mariokart, fattar inte att jag aldrig spelat det förut och Elin ville spela dator.
Dock fick hon inte det (vågade inte pilla på datorn eller starta ngt ifall den skulle krascha..) och hon blev vansinnigt arg och tyckte synd om sig i drygt en kvart.
Dryga unge tänkte jag och ignorerade henne, då gick det över.. :devil:

Hm.. Åkte hem till mormor, tog en powernap (jag var/ÄR tydligen kritvit i nyllet) på 1½ timme, fick mat och massage :love: och så åkte vi hem. Nu har jag precis tagit mig en dusch och så hamnade jag här ;-)

Dåså, då har jag kartlagt hela min dag här på bloggen.. Tummen upp!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0