Wwwwake up!

Godmorgon !

Jag har egentligen inte tid att sitta här alls, jag ska bli hämtad om 10 minuter och jag sitter här i pyjamas, nyvaken !
Ska åka ut till hästarna, kolla till dem lite och knäppa lite kort. Så tänkte jag packa också - vi ska ju rida lektion imorgon jag, Fylkir och Skuggi. Men det kommer nog mer om det imorgon :-)

Igår åkte jag ut på kvällen och red Skuggi, Sussi stod i mitten och gav instruktioner. Det gick JÄTTEBRA!
Han jobbade genom hela kroppen och fick ett jäkla påskjut i traven sista sträckorna :-D
Också en sån där grej som gör att man bara sitter och stor-ler ! Helt fantastisk häst alltså.

Lúkas skulle ha blivit riden men han var lite svälld i ena frambenet, han var konstig när vi gick från hagen och när vi kom ut på grusvägen såg jag att han haltade. Det släppte efter ett tag men då kände jag att han var svälld.
Jaja, det blev back on track och så vila ett par dagar så är han (hehehehe) back on track igen !

Näe, nu måste jag VERKLIGEN rusa.
Vi hörs senare.
Frida


(Jaaa, det kommer nya bilder idag ;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0