Är det Lingan eller en elefant?

Det har jag frågat mig många gånger!

En viss person klagar ju på att jag uppdaterar så dåligt (äh, skitsnack ;)), men det är för att jag har så otroligt mycket att göra nu.
Rider 2-3 hästar om dagen och pysslar om mitt kära Lok varje dag. Han går ju på medicin så det ska ges 2 ggr/dag.

På nästa lördag ska jag tävla Dynur! Det ni! 2-gång! Tihi. Stalltävling, roligt :)
Hade varit väldigt kul att ställa upp med mitt Lok men ja, det bidde ju inget med honom. Blä. Han kommer att ha stått drygt 2 månader när han ska sättas igång. ROOOOOLIGT Frida, Rooooligt. Det blir nog en åktur - men! Jag ser fram emot det så jäääääääävla mycket. Ni anar inte.

Lingan har skickat över en film till mig - NAJS. Den heter "Låt den rätte komma in" och den är väl.. underhållande.
Handlar om en dryg jäkla unge som pratar helt förjävligt. Han blir mobbad (såklart) han är feg dessutom. Flera gånger suckar man och tänker "Vafan slår han inte till dem rätt i nyllet" fefan. Nänä, det gör han inte såklart.
Han frågar chans när han ligger naken (observera att personerna är 12 år) med en tjej i en säng och hon är tydligen vampyr och ska hjälpa honom att slåss.
Eh. Ja. Den ska jag se klart på (Y)

Mamma har tvingat mig att räkna matte varje kväll, annars har jag stallförbud. Jaha. Men hon har inte sagt hur mycket jag ska räkna :]

Jag är så klaaad idag. Elin kommer ju - yeees. Hon räddar mig!! ;)

Tihihihihi. Långt, tråkigt, onödigt inlägg. Men det kom ett -bara för Tessans skull.
Scheisse vad jag är gullig och snäll.

None

Favorit i repris

Kommentarer
Postat av: Tessan

jag bloggar du oftar än dig jue!

2009-01-27 @ 17:16:30
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0