Irriterande, som en mygga som leker Jesus.

Jag är så himla jäkla trött idag. Är helt slut! SLUTOLAJNEN.

Jobbar med en jäkla logga till nåt jäkla grejsimojs som den här jäkla skolan fixar. Fyfan vad tråkigt. Punkt.
Om en timme slutar vi, då ska jag ta buss 12 till Vallby, äta mat, spela super mario ;-) och sen ska jag åka till hästarna.
Mocka, ut och gå, massera och slänga på täcke. Det ska jag göra.
Sen ska jag hem, hämta ombyteskläder och handduk (öh?) för jag ska tydligen på massage kl 17.00 :-) NICE
Synd att man känner sig som en flodhäst bara..

Igår red jag först Dynur. Gick skitbra! Kanontrevlig häst. Form i alla gångarter och höll på att studsa av mig i traven ;-)
Sen red jag Börkur! VÄRLDENS BÄSTA BURK! Blir ev någon tävling med honom i vår. Wiie!
Sen red jag Gandur. Jäklar vad han töltade. Han kan den lilla apan.

Ikväll blir det ingen ridning - för det orkar jag inte. Tihi. Imorgon kanske jag ska rida Burken igen. Han står mest nu, så jag behöver för det mesta bara slänga iväg ett sms så får jag rida :-) Så himlans kul när det finns hästar att låna: Man blir så lycklig då. Speciellt när det är min nästan stora kärlek. Lúkas är min stora kärlek. Tihi.

Jag är helt slut. Snart somnar jag sittandes. VÄCK MIG DÅ LINGAN. Godnatt.

Ganduret

Min superduktiga och superenvisa ridelev och
hennes lika superenvisa, men fina, fux Gandur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0