Vridet, hörru!

Var hos läkaren imorse med min fot som jag skadade för 1½ år sedan..
Det har troligen vart en ankelvridning och han sa att det inte fanns så mycket att göra (varken då eller nu)
men jag ska vara "aktsam" när jag springer och sånt så att det inte händer igen.
Det som hänt är troligen att såna där små muskelfästen och sånt gått av och de läker saaaaakta.
Hm.. Det fanns en möjlighet att det aldrig skulle gå över.. Kul.. Det är ju så skönt att halta fram på morgonen!

Såhär såg den ut efter att mitt kära Lok blivit rädd; Den var dessutom svartare än vad som syns..
Ont!

Nu sitter jag i skolan iaf, jobbar med Naturkunskapen - MILJÖ!! Fyfaaaaan vad tråkigt säger jag bara. Snark.
Helt slut i skallen, glömde att lägga mig igår så jag somnade halv 1. Kul. Verkligen.

Ikväll ska jag ut till min(a) häst(ar). :-)
Ska rida Börkur, ut och gå med mitt kära Lok (som ska få diverse pussar) och så får vi se vad jag hittar på mer.
Måste plugga matte också..

Igår pluggade jag matte. Kul. Verkligen.
Fick damp, förstog inte, tänkte nästan spola ner boken i toaletten ett tag, suckade och började om. Helt plötsligt släppte det och jag satte varenda jäkla tal! Fyfan vad jag hatar matte. Jag tänker INTE läsa matte C.. Scheisse..

UPPDATE PÅ MIN HEMSIDA. www.fridalovgren.se <-- Checka in och skriv i gästboken.

Jag är så dålig på att skriva blogg.

FRiDA


Kommentarer
Postat av: sofia

scheisse!

2009-01-26 @ 10:15:10
Postat av: Elin

Stackare,, går de inte att göra något alls åt det då eller?

DU MÅSTE HJÄLPA MIG MED MATTEN , SNILLET :O

2009-01-26 @ 10:16:39
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig måndag i alla fall :)

Kolla gärna in min fotoblogg, den kanske kan pigga upp dig lite såhär på en Måndag :)

2009-01-26 @ 10:18:16
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0