Yiiiihaaa

Igår red jag Börkur också. Älskade lilla Burk!
Jobbade väldigt mkt lösgörande och efter en lång uppvärmning travade vi på volter, töltade i form på 8-or etc.
Efter yttligare ett tag (och en svettig pålle senare) så travade han I FORM!! i båda varven - på VOLT. - på lösa tyglar!!
Kanonduktig pålle. Behöver bara peta in vänster bog och vänster bak, sen gick det :-)
Underbara Burken..

Sen red jag Glampi. barbacka i ridhuset. Flumred mest men jobbade lite lååågform i trav och skritt, höjde ryggen riktigt bra bitvis. :-)

Idag ska jag BARA lägga fokus på mitt underbara Lok. På måndag är det återbesök på Strömsholm, hoppas verkligen jag får sätta igång honom igen. Ska bli så himlans kul, mitt hjärta ska tillbaka på banorna igen :-)

Ikväll ska jag.. Sova!! Ska upp till stallet till 9.45 imorgon. Scheisseeeeeee vad jobbigt, imorse så hade jag morgonfodringen.. Var bara att gå upp 6.30 ist. för 7.45. Mycket drygt när katten håller en vaken halva nätterna. Slutade med att han låstes in i mitt rum! Grrr.

Världens bästa Burk!

Kommentarer
Postat av: Mahlin

Sv: Jaha hej :) Va roligt! Allt bra med dig nu för tiden?

2009-01-30 @ 13:12:03
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Sv: Åh va härligt :) Jag saknar att rida jätte mycket faktiskt. Jodå, det är bra med mig :)

2009-01-30 @ 14:01:56
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0