Hit me with your best shot.

Jag är HELT slut. Verkligen, helt slut. Färdig för Fonus med andra ord.
Gick upp 8.50, efter 6 timmars sömn, hoppade i ridkläderna och sprang ut.
Åkte till hästarna, tog in båda två och så fixade jag lite med dem.
11.00 red vi ut ett gäng (6-7 st) och jag red Fylkir, gick huuur bra som helst!! Töltade på som bara den.
Riktigt fint bitvis :) Nuuuuså!
Men ja, det blev en riktig runda. 4 timmar senare var vi tillbaka, då var det bara hoppa upp på nästa häst (Loket).
Nu äre tömkörning några dagar för honom igen som gäller.
Skuggi också!! :)

Åkte hem, la mig på spikmattan och mådde sjukt illa. Nu sitter jag här, helt yr i bollen och ögonen står kvart i tre. Supernajs..!

Imorgon - vila.

Hm.. Gud vad rörigt allting blev.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0