Ingen bra dag...

Idag har det varit en riktig jäkla skitdag.

Vaknade 10, mamma ringde och jag var lagom irriterad. Tittade ut och såg att det regnade, slängde mig på sängen med ett stön och orkade inte planera in någonting idag. Har halvsovit i min säng HELA DAGEN!!
Mathilda ringde vid ~2-3 och sa att Stjarni fått springa vidare (jag lider verkligen med er!!) och vid 5 åkte mamma och jag till stallet.
Vi bråkade nästan HELA tiden vi var där. Jag var arg och då blir min kära fux på tvären och ska INTE gå ur hagen.
Efter ett tag och en dragkamp senare började han gå med mig (Hallelujah) och sen var han goa Lok igen.
Fylkir däckade såfort han kom in i sin box, heeelt slut. Smörjde både Lok och Svördur med probolja, Svörre har ett ganska äckligt sår bak vid svansen (det lossar massa tagel där också :() han har kliat sig på EXAKT samma ställe som mitt Lok! Alla fick vila idag, jag var ju inte på direkt bra humör så det kändes lika bra...
Ställde in dem i sina boxar (med täcke) och blandade mat, det hörde Fylkir som blev tvärpigg på en gång.
De fick käka, mamma gjorde ordning hö och jag mest strosade runt. De fick stå inne inatt, så djävulskt mycket insekter och åska..!

Nu sitter jag här, som jag gjort i x antal timmar, framför TVn med Ris-chips, en liten godispåse, jordgubbar och PEPSI.
Håller på att kissa på mig men orkar inte dra av hörlurarna.. Suck.

Någon som vill göra något imorgon?
Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till Fagersta! :D

2009-07-04 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0