Lite tankar såhär på kvällen..

Jag ska bli bättre på att blogga. Det ska jag.. Nog.


Vad har hänt idag då? Hm.. Inte mycket. Gick ut med pappa och Melker i skogen idag, hittade en jäkla massa blåbär så imorgon ska jag, paps och Melker ut och plocka lite så vi kan göra paj ;)
Melker hittade ett omkullvält träd med vatten under, så där simmade han.. Rullade sig senare i blåbär, det såg ut som om han fått en blåtira! Haha, så fult.
Åkte till hästarna och badade båda två, tråkigt sa Fylkir och läskigt sa Lok. Lok fick vatten i örat sist, så han var inte så jättehaj på att bli badad, inte Fylkir heller för den delen men med vilja går allt!!

Nu sitter jag här, skriver och har bara lust att skriva av mig.

Jag är en sån som förlåter människor, trots att jag kan vara SKITARG/besviken innan så tar det kanske.. 1 månad innan allt är glömt och jag ger de chanser, gång på gång. Nu har jag insett att den här personen fått allt för många chanser. Jag orkar tammefan inte förlåta/glömma allt längre. Just nu känner jag bara ett sånt otroligt avsmak och.. nä. NU är det kört. Så det så!!

Hm.. vad mer? Jo.. Jag laddade nyss upp bilder på Facebook på mina underbara hästar. Och just Lúkas.. Åååh, jag verkligen älskar den hästen. Något jag skriver jämt, men när jag sitter här på kvällen och kollar/klickar på bilder så bara smälter hjärtat på mig. Snacka om att han verkligen är mitt hjärta.. Usch får så dåligt samvete, senast idag blev jag så arg och irriterad på honom, och det hämnas han direkt med att gå undan när man kommer in i boxen etc.
Usch.. Hjärtat.. :(
För någon dag sedan (rättare sagt i förrgår) så hade jag tömkört honom och släppte honom senare, och han följde efter mig. Runt runt, vart jag än gick!! Så stod han bara och.. var. Brevid mig. Återigen bara smälter jag.. Han är verkligen bäst.
Fick också frågan "Är han din favorithäst?", och jag är egentligen inte den personen som gillar att man jämför / favoriserar mot andra.. Men helt ärligt så.. Vet jag inte vad jag skulle göra utan honom.

Det var väl allt.
Bäst!
Jomen det kommer nya bilder snart, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0