Regn och död

Gud vilka fina rubriker jag har nuförtiden, men vafan.. Haha!


Imorse blev jag väckt 7.40 av min klocka, vilket betydde mindre än 5 timmars sömn. Astrött gick jag upp, klädde på mig, borstade tänderna och åkte till hästarna. Letade och hittade 10 st, det vill säga alla utom två.
Självklart mina två. Lite halvirriterad (jag har riktigt dåligt morgonhumör) så går fram, tillbaka och fram igen.
Går världens omväg för det KAN ju stå där, men nej. Kommer ut vid början av hagen och där står dem båda två.
GRRRRRRR!! ;)

Sen 11 har jag sovit, helt underbart skönt!
Drömde att jag jobbade och var tillsammans med Döden(?!) och sen helt plötsligt flög vi ett flygplan som man var tvungen att stå utanpå denne för att åka.
Sen var jag tillbaka på jobbet ;) igen. Skitdryg dröm. Haha!!

Nu bär det av till stallet, ska repgrimma-jobba (har tappat ordet) hästarna.
Tjing puss kram o allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0