Trött som en gnu

Vaknade 10 idag, heeeelt slut men kunde inte somna om. Visste att jag skulle vakna runt 3 då, och det kändes helt värdelöst att sova bort hela dagen.
Trodde jag.
Hade en sprängande huvudvärk HELA jäkla dagen, tyckte synd om mig under täcket när jag såg på film (21 - en helt SJUUUKT BRA FILM!!) och halvsov.
Mamma och jag åkte till stallet runt halv 7 och jag masserade båda hästarna, drog ut skorv ur Lúkas svans (äckligt!! Skönt tyckte han och mosade mig mot väggen) och bara mös med dem.

På fredag ska vi på begravning, mormor (gammelmormor) Edit ska begravas. Hon var jättego!
Sussi ska ta hästarna då, och hon skulle få ta en ridtur på Fylkir :) Han är så himla snäll, och Sussi är en av de få som jag verkligen, VERKLIGEN litar på. Lúkas skulle hon smörja också, känns kanon.

Imorgon klockan 18 ska jag hålla lektion för Julia igen. Ska hitta på en bana igen som man får träna styrning/bromsning etc på. Blir nog bra det !

Näe, nu ska jag ta mitt huvud och lägga det på kudden. Vi hörs
Frida

Skuggi från Lugnadal
Finaste Skuggi ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0