En bra början.. i alla fall.

Dagen började så bra! Var så glaaad, red och hade så ROLIGT.
Hade kuuuuul i stallet och bla bla bla. Sen.. åkte jag hem och då verkade allt gå utför.

Blev lättretad, ARG, ledsen och besviken.
Jag är så jäkla trött på särbehandling, lögner och att folk inte tror på en.
BLÄÄÄÄ på den känslan.

Nu ikväll åkte jag och tog in pållarna. De ville verkligen gå in - båda två. Stackarna, det har ju vräkt ner hela tagen :(
Imorgon = Ihopsläpp, köra till Örebro med mamma och sen ska jag nog.. hitta på någonting. Jah.

Nääe!! Jag kan inte sluta känna den där lättretande, BESVIKNA känslan. Så nu ska jag snart se på Austin Powers. DET är grejor det.

Godnatt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0