En joggingtur i skooogen

7.03 vaknade jag av att jag hörde några stå utanför dörren.. Shit tänkte jag och var påväg att dra täcket över huvudet när familjen "slår" upp dörren och börjar sjunga. ÅH DET ÄR SÅ PINSAMT!! ;)
Fick en tatuering :D:D:D Det ni!! Och "dinner set" (när jag flyttar hemifrån), ett kanonfint smycke som Karin gjort, påslakan (heter det så?) och parfym! ASBRA. Tack familjen!!

Sen slängde jag på mig träningskläder och joggingskor och styrde mot skogen i Barkarö. Tog mig en joggingtur på totalt 25 minuter. Kändes jätteskönt!
Kollade hästarna och kollade på medans mamma fixade fönstren i "mina" hästars boxar. Usch vad dammiga de blir fort :S

Just nu sitter jag och chattar med Sofia, undrar vad hon gör uppe nu förresten?? Hmm..
Har ont i vänsterfoten, får alltid det när jag sprungit. Men vafan, student 2010 här kommer jag - inte fan ska jag se ut som en uppstoppad marshmallow då inte. Nej fefaan. :)

TACK alla goa människor som skickat grattis-sms! MIMMI den underbara människan kom ihåg :D Åh vad glad jag blev, har inte hört från henne på ett bra tag nu ju :(

och GRATTIS Elin som klarade teorin, i'm proud of you! Snart har du lappen i handen och så ska vi ut och åka. Muahahahahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0