Have you listen to any word I say?

6.48 väckte mamma mig, då vare bara dra på sig ett par byxor och hoppa in i bilen.
Släppte ut pållarna och pratade lite med folk, sen åkte vi hem igen. Och jag är en sån som kan sova HUR LÄNGE SOM HELST. Men har jag väl vaknat går det inte att somna om, ganska drygt faktiskt!! :P

Idag ska jag ju köra till Örebro med mamma, sen ska jag köra hem igen.. Och sen ut till stallet.
Tänkte låta båda hästarna vila idag, för de ska släppas ihop med Dynur, Skuggi och Strokkur senare.
Det kommer bli jättebra tror jag! :)

Åh jag glömde nästan!! När jag släppte ut dem imorse så släppte jag Fylkir först, sen Lúkas. Lúkas är så GLAD han bockar, galopperar och far på mornarna - och Fylkir är inte sen på att haka på :D
Så jäkla söta är dem! Tror att de gillar varandra faktiskt, även om Lúkas tröttnar på Fylkirs slickande tillslut ;)
Kommer bli ett radapar det där tror jag. Känns jättekul!

Nu - sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0