It's all about the wordplay

Jag har så sjukt tråkigt, jag hatar verkligen söndagar. Men snart är det över, skolan alltså. Då behöver man inte hata söndagar längre :D
Vi ska till Djäkneberget imorgon. GUUUUVAKUUUL.. Suck.

Idag har jag inga direkta planer. Ska överföra mitt liv till den lilla externa hårddisken som pappa har.
Åka till Strömsholm och införskaffa mig boxskyltar till Fylkir och Lúkas också! Óskadís får vara utaaaan. ;)
Känns helt sjukt, för ett år sedan köpte jag mig en liten skäck, ett sto av allt ;)
Snart är hon stor. Om 1 år kommer hon HEM. Åh det ska bli så underbart.
Just det.. Visste ni att för 5 dagar sedan så var det 3 år sedan jag köpte min underbara fux! 3 år.. Åh, 3 helt underbara år fyllda med glädje, sorg, skratt och blod-svett-tårar. Min vackra fux.

I september, då har vi jobbat ihop som ett team i 4 år.
Det är helt sjukt länge ju. Åh, jag blir tårögd. Jag har blivit så känslig på sistonde. Men ändå.

Äkta lycka



Are you listening to a single word I've said?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0