Just go ahead now.

SHIT vad fort den här terminen har gått.. IDAG ska vi sluta 2an. Helt sjukt, nästa år - ja då står jag där som en uppstoppad marshmallow i någon vit klänning, med mössan på sne och sjunger för full hals :D
Underbart!!

Igår fick jag massor med underbara saker från la familia, göllit :D
Åkte ut till pålle mot slutet av dagen och tog bara in och smörjde honom. Var social (eller ja, jag mest var) och sen åkte jag hem. Typ. 

Idag kommer Fylkir, alias Kungen (eller enligt pappa Fylking...) hem till mig! Ska bli så himla kul, är verkligen peppad.
Tävlingsbanorna till hösten?!! Vi får satsa på det :D
Skroten går framåt, han ser bättre och bättre ut. Nu kan man dra bra mycket i benen på honom utan att han "sätter sig", och det känns helt sjukt bra.

Bara folk kunde sluta tycka och tänka utan att jag frågar om råd (överlag), vad jag ska göra och inte så skulle allt vara perfekt, men det kanske blir det också!
Nu ska jag fortsätta hårborstningen och sen ska jag snart packa ner fötterna i mina fina klackskor och växa 8,5 cm :D

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Petra - 12 årig hästbloggare

ÅH ÄNTLIGEN EN TILL HÄSTBLOGG :D



Fin blogg ;)))



SV;



tack så mkt, det värmer v e r k l i g e n ! :D

2009-06-10 @ 15:16:42
URL: http://moltas97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0