Att vara eller inte vara..

Snacka om att man hamnat i ett svart hål. Skitjobbigt, verkligen. Jag vet inte vad man ska göra.
När ens närmaste vän sitter och gråter i telefonen en hel kväll, när man lyssnar och försöker trycka tillbaks klumpen i halsen för att inte börja själv.. När man gång på gång blinkar bort tårarna och sväljer extra hårt för att få ner klumpen och låta stark på rösten. Det är då man inser hur krossad man egentligen är. Det skär i hjärtat.. Hela tiden..

Nu ska jag ut och rida min flygande fux. Sen ska jag hem och jobba en stund, sen åker jag till Anna och ska hjälpa till med diverse. Sen.. jaa.. sen ska jag nog prata vidare med min allra bästa vän och försöka gräva upp en lösning på problemet som vi båda vet är svår att lösa, det fattas pengar. Och känslor.. FAN. Det SKA gå på nåt sätt. Det SKA.
Jag har ont i magen. ;-(

None
Min fina, flygande fux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0