Den jäveln!!

Jag, på min lediga dag, blev väckt halv jävla 8 av den där jäkla idioten som hammrade i väggen. FYFAN vad jag blev arg.
Slutade med att jag bankade HÅRT tillbaka. Då slutade dem :D Vilka nötter alltså.. Imorgon är det jag som kommer gå upp, ringa på dörren och skrämmer ihjäl dem med mitt morgonrufs, osminkade ansikte och min mkt vackra pyjamas. SKYLL ER SJÄLVA IDIOTER.

Igår gjordes valen inför 3an. Jag ska läsa; Foto B, (HÄRLIGT, lediga onsdagar under HT), Engelska C och Psykologi.
Sen självklart Mediekommunikation B, Medieproduktion B, Religion, Sammhällskunskap och Projektarbete.

På em gick jag ner på stan och träffade TESSAN!!! Henne har jag inte träffat på 1 år :D
Tog en cola, uppdaterade henne om vad som har hänt ;) och sen drog vi till pållarna. Fick hjälp med sits och övningar på Skuggi. Skitbra, haha "RIIIIIID!" ;)
Lúkas fick sig också en lektion och tillslut började vi hitta höger bak, sen avslutade vi. Kändes jättebra, och jag saknar att ha Tessan i stallet!! Man lär sig liksom 200 saker på 1 dag.

Ikväll ska jag rida Gandur för Nina. Lok tror jag får vila idag. Jag orkar inte rida egentligen idag. En sån här orklös dag. Jag måste duscha.. och fota tänkte jag göra också i det fina vårvädret. Kan bli snajjsigt!!

Nu tjatar Milla tillbaka (jag har varit på henne en del med hennes DÅLIGA UPPDATERINGAR ;)) så jag ska skicka iväg det hära inlägget nu dårå.

Prosit!


Milla på yngre dar! Haha, visst satt vi vajjert? Islandssits ftw!

Kommentarer
Postat av: pillamilla

duktig hund (Y)

2009-03-19 @ 10:33:00
Postat av: Tessan

Var så himla roligt att få träffa dig och lilloket:) Saknat att ha ngn att hacka på ;) Kommer över till vås så fort jag får tid igen!

2009-03-19 @ 23:07:22
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0