Ett knepig tanke i en knepig vardag.

Eller nja, haha, idag har jag haft redigt roligt faktiskt. Vi har inte gjort så mkt här på jobbet (vi - läs jag).
Men diverse roliga kommentarer har slinkit ut. Dagens bästa är nog; "MEN VAD ÄR DET FÖR FEL DE HAR PÅ PSYK???!"
ASG.
Jag hade enorm huvudvärk, men sen fick jag min efterlängtade choccoffee och då gick den faktiskt över.
Suck. Det här var inte bra.
Ont i mitt ärr har jag haft hela jäkla dagen också. INTE KUL. Ilar, sticker, värker och det känns som en enorm träningsvärk i vissa rörelser. HJÄLP??!

Igårkväll jobbade jag med min hemsida till halv 1. Hade äntligen fått inspiration..!!
Ikväll ska jag jobba vidare med Oxnös hemsida. DIVERSE NYA BILDER ska ni veta. Och inte är de så dåliga heller.
Självgod? Nja, idag lite faktiskt.. Men det måste man väl få vara någon gång ibland också. Inte sant?

Förövrigt har dagen gått ut på att sörja för Tessans fina Curry (eller ja, jag har aldrig sett honom.. Eller visste inte ens att han fanns. Eller att han funnits.. men han var säkert en härlig kille.. Trots att han åt upp alla fiskbebisar och så han dog..), han ska nämnligen begravas ikväll. Klockan 19.00 är det en TYST MINUT. Uppfattat? Bra.
Sorgligt när en fisk som led av bulimi går i en allt för tidig grav :'(

Igår kom den där kvävande, skrämmande känslan över mig. Den påminner om avund, att man inte vet vad man ska ta vägen. Men avund är det inte heller, men det skär liksom i hjärtat att se.. Eller att se.. Att höra.. Jag höll på att bryta ihop, helt plötsligt blev det så verkligt.. Det är inte roligt längre, det är inte det. På allvar.. Snart hamnar jag fan hos psykologen.. F y f a n e s ä g e r j a g b a r a .

Hej det här påminner om en emo ála fjortisblogg. Kul. Verkligen.
/FRiDA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack uppskattar dina fin ord min Curry, han/hon var verklgen en speciell firre;)



Vad är det nu som har hänt? Lägg allt emo på Tessan så reder vi ut det här:)

2009-03-23 @ 15:01:22
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jooorå tessur, det kommer! MSN?

2009-03-23 @ 23:43:46
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0