Helomvändning.

Så äre, idag blev det en riktig helomvändning..

Vaknade 10.30 av att mamma kom in "Bara så du vet är det sommartid nu!"
"Jahaaa? Vad betyder det då?"
"jo då har vi ställt fram klockan 1 timme"

H E L V E T E.. Var bara upp, duscha på 3 minuter, föna håret och iväg. 10.30 skulle vi sitta i BILEN nämnligen.
Efter att åkt vilse på Gäddeholm flera gånger kom vi fram till Gäddeholm friryttare och så började Lag SM-träningen.
Kul vare, synd att pålle inte var med.

Kom till stallet, inspirerad att trickträna. På med repgrimman och ut i paddocken, Mitt underbara Lok svarade, bugade, vinkade, backade, sprang och allt möjligt. Hjälp, jag är kär i min häst! Typ! Hahaha
Mitt hjärta.. Igår var det EXAKT 4 år sedan jag red honom första gången, och fick käka grus ;-)

Någon annan som fick käka grus var Carina. Hon flög av Kroken så det sjöng om det. Han drog, hon flög. Pang.

Näe, nu ska jag leta vidare efter trick-grejer mitt Lok kan lära sig.
FÖRRESTEN, hältan är M Y C K E T bättre. MYCKET med stora bokstäver. Men... Den finns där. Och ibland är den mycket.
Fan. Det blir till å ringa vetten imöra igen..

Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0