Hmm

Jag funderar på vilka 10 trogna bloggläsare jag haft varje dag den här veckan? Kan ni inte skriva vilka ni är? :)

Om 1½ timme ska jag ha utvecklingssamtal. Fyfan säger jag bara.. Det är så fruktansvärt tråkigt. Men men.
Efter det ska pållarna ha käka, jag ska.. back on tracka Lok tror jag. Sen ska han ut på en promenad!!

Imorgon ska jag iväg och rida Yrpa och Odinn tror jag iaf. KUL :D Älskar de hästarna! Så himla goa.
Och så ska jag rida någon "hemma" också.. Hm.. Ja vi får se vem ;)

Nä nu ska jag slänga in kläder i tvätten (såklart) och så ska jag äta något.. ÅÅÅH VAD TIDEN RINNER IVÄG. jag blir tokig!

TJING

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag!!!

2009-03-27 @ 22:02:13
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0