Inte så bra.

Näää.. Det här var inte så bra. Men det är bättre!!

Idag har jag iaf övningsköööört. Funfunfun. Tråkig väg bara, men det gick.
4 motorRUSNINGAR, 3 motorstopp men annars satt allt skitbra ;) Jävla fagersta alltså. en stor jävla rondell. Det är vad det är!!!

Åkte till mormor och käkade våfflor och spelade wii ;) Muahahaha. Jag är inte så bra på det inte..
MEN MEN.

Åkte till pållarna sen och det gick väl bra.. Lok ser piggare ut - alltid positivt.
Fan vet inte hur jag skulle klara det här utan all hjälp jag får från Tessan.. Allvarligt talat, det är liksom guld värt.
Så fort det är något ringer jag och frågar världens bästa lexikon! Haha :D

Imorgon ska jag rida Burken och ta med Loksnok som handhäst.. Hjärtat mitt. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig du är:)

2009-03-26 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0