Måste egentligen ruuuuuusa men ändå..

Lovar du att vara ärlig? Yes
Du heter: Frida
Smeknamn: Fridolina, Frida, Frajdus, Fridur och blockmongo (TESSAAAN ;))
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns ingen typ.
Beroende av: Mobilen!! och mina hästar.
Vem behöver du mest just nu: Inte en jävel! :D
Vad tror folk om dig? Ingen jävla aning. Berätta?
Stämmer det? Ingen aning! Förmodligen! HAHA
Vad får du oftast komplimanger för? "Fina ögon" "Du är så gullig" den du.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag behöver inte sånt ;D Närå.. Haha
Hur imponerar man på dig? GENOM ATT VARA SIG SJÄLV. Och stå upp för det man tycker.
Brukar du skratta för dig själv? Skoja inte, jag garvar jämt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det vill jag inte skriva ut här :)
Trivs du där: Där? Öh
Äger du några converse: Ja.. Tyvärr :(
Sprit, cider, vin eller öl: Jag msåte nog säga cideeer.
Brukar du bli för full: Nope. Faktiskt inte :)
Vad har du för mobil operatör: bajs 3
Är du allergisk i mot något: Inte ett jävla skiiit
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att ta mig egenom den här svackan.
Hur svarar du i mobilen: "Hej" "Hej hopp" "HEEEEEJ!!!" "Frida" "Hallå" "Vad vill du min familj?"
Vem ringde du senast? Sussi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hur är det?
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: JAPP 
Brukar du komma i tid: Nästan aldrig. HAHA
När mår du bra: När jag är glad? HAHA
När blev du fotad senast: För någon dag sedan.
Hur känner du dig nu: Kissnödig
Vanligaste färg på dina kläder: Grönt
Vad tycker du om fötter: Vidrigt!!
Vad saknar du: Att vara liten, sommaren -07 dessutom.
Hade du en bra kväll igår: nej inte direkt.
Favorit dryck på morgonen: KAFFE
Rakar du benen: Jafefan
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23-24
Är du blyg? IBLAND. Om jag träffar bekanta. Eller såna jag inte träffat på ett tag. Men det släpper fort!
Sysslar du med någon idrott: Hästar/Ridning
Vill du hellre ha mail än brev: Njae ja typ
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näpp inte alls
Har du spytt offentligt: Japp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: INGET
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Är du bortskämd: haha vissa skulle nog säga att jag är de
Vad gör du i morgon: SOVER
Vad är det värsta du vet? Barn
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hmm
Vad längtar du till? En annan dag
Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes det har jag 
Vad använder du för shampoo? Fructis
Vad är det finaste du fått? Mina djur!! <3
En speciell dag du minns: När jag fick mitt LOK :D
Hur gammal är du: Snart 17 :(
Tycker du om någon just nu: Njae
Om fem månader: Börjar jag 3an? Om CAMILLA har räknat rätt haha
Du samlar på: Hästar!!! HAHA
Gröna eller röda äppeln: RÖDA 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer ingen, jag sitter helst i min ensamhet och skriver.
Gillar du golf: NEJ
Vilken tid gick du upp idag: För sent.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Japp
Är det okej att gråta: NEJ
När grät du senast: I förrgår..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ingen aning
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9 - 10 typ
Har du piercing: Öronen.
Vill du gifta dig: vetinte!
Vill du ha barn: NEJJJ!!!!!!
Solar du ofta: på sommaren ja
Är du bra på att laga mat: Nej jag är sämst.
Är du flygrädd: JA
Hur vig är du: som ett kylskåp.
Är du musikalisk? Njae
Vad dricker du helst när du är törstig: Allt
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry
Tror du på ett liv efter döden: Ja, något mer måste ju finnas
Tycker du om sushi: NEJ
Vad äter du helst när du ser på film: godis eller typ chips
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll och natt
Vilken ögonfärg har du: Grönblågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja tyvärr.
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nepp
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag :D
Senaste låt du hörde: Den där jävla melodifestivalvinnaren 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0