Ny design!

Jag mixrade och fixade och nu har jag gjort en ny design :D Är nöjd, men det kunde bli bättre!
Om ett tag ska jag åka ut och fixa/natta Skirpen och Odinn. Sen ska jag åka till Madde. Lúkas.. jaa.. han får vara idag tror jag.
Lite irriterad är jag dock då jag inte får tag på Madde. GRR, jag blir tokig när folk inte svarar - tills jag får veta anledningen. Då får jag ångest istället. Nåja.

Igår red jag skiten ur mig!! DRIVA DRIVA. Baaaaha. Jag dog. Men jag satt perfekt. DEN NI!
ÄNTLIGEN börjar det hända saker - tack Skuggi. och TACK TESSAN.

Jag ska ragga upp en pålle för jag vill ut och gasa imorgon.. Hm..
Jaja. Det ordnar sig. :-)

TESSAN, skriv blogg.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag som ska tacka:) Så roligt var det !

Btw jag bloggar förfullt;)

2009-03-22 @ 07:11:15
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0