Nyckeln i handen, men jag hittar inte låset.

Jag är ibland lite poetisk, och idag vaknade jag halv 11 och på jävligt bra humör!! :D
Vad det har att göra ihop har jag ingen aning , haha, men det kändes som om det var nödvändigt.

Igår red jag Gandur, och det gick så jävla bra rent ut sagt. Han töltade klockrent, samlat, lugnt, avslappnat i form, traven satt i formen och även skritten. Jag såg väl helt chockad ut antar jag! HAHA, den hästen är fan ett mysterium. Aldrig ridit någon så lätt men så komplicerad häst. Näe, han är i ett kapitel för sig! ;-)

Ikväll ska jag rida mitt Lok tror jag, eller så ska han få hoppa några låga hinder för att få springa av sig lite. Eller är det för tidigt kanske? TESSAN VAD TROR DU?? :O

Vad ska jag mer göra ? Jobba såklart.. Har ingen aning om när bara. Några gubbar är här och spolar ^o) Vad vet jag inte men jag tänker inte spekulera i det. Så jag har låst in katten här med mig (han försöker desperat komma ut) och jag hoppas att de går om ett bra tag = Mer hemma-tid för mig :D TIHI

Justja, OXNÖS HEMSIDA är uppdaterad. Fiiiint!

Nej fan, nu är jag trött på det här.
Tjing
/FRiDA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Allt lösgörande är kanoners:) Om han stressar upp sig och inte slappnar av så skit it, men annars så är det bara bra övning:)

2009-03-24 @ 19:56:29
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0