Vandrande i snöstorm iklädd strumpbyxor..

Idag (som jag skrivit längre ner) planerade jag att gå ut med Lúkas. Så det gjorde jag ;D
Sussi tog med Svörre och så gick vi. En lång promenad. 1½ timme; in i skogen, runt kyrkan och hem till stallet.
Gick på i ett jäkla tempo, pålle stannade bara 2 gånger (en gång hade BoT åkt ner från hasen, och den andra var han bajsnödig!) så det går framåt. Synd bara för det här jävla bakslaget.. Annars hade livet lekt (Y)

Vad ska jag göra ikväll? EH. Typ halva kvällen har gått. Så jag ska sitta här, sjunga skiten ur låtarna jag har på min dator, terrorisera folk på facebook och msn och sen.. ska jag sova. Jag bara sover och sover.. Fan då :-)

IMORGON ska jag rida.. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0